کانکس نگهبانی
نوشته شده توسط : meysam

کانکس های نگهبانی نمونه ای از سازه های پیش ساخته کانکس در ابعاد کوچک هستند که در اصطلاح کیوسک حراستی نیز نام دارند. کانکس های نگهبانی اغلب در قسمت ورودی یک شرکت، سازمان و یا یک محله مسکونی نصب می‌شوند و برای یک یا دو نفر نیروی نگهبانی یا حراست مورد استفاده قرار می‌گیرند. ازینرو اغلب کانکس های نگهبانی در ابعاد 2*2 ساخته می‌شوند و در مواقعی که تعداد پرسنل حراستی بیشتر باشد در ابعاد بزرگتر نیز ساخته می‌شوند اما ابعاد دو متر مربعی، پرکاربردترین نوع آن ها است.

کانکس های نگهبانی از نظر نوع کاربری و مصالح مورد استفاده در آن در انواع سبک و سنگین دسته بندی می‌شوند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تمایل به سرعت بالا در ساخت و اجرا استفاده از مصالح پیش ساخته رواج پیدا کرده است. یکی از این مصالح پیش ساخته ساندویچ پانل ها هستند که اغلب کانکس های نگهبانی از انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی طبق سفارش مشتری ساخته می‌شوند.

 

کانکس نگهبانی ساندویچ پانل

ساندویچ پانل های پلی یورتان مناسب ترین نوع ساندویچ پانل ها با قابلیت عایق بودن بالا است و در مناطقی که دارای اقلیم بسیار سرد و گرمای بسیار زیاد هستند استفاده از کانکس نگهبانی ساندویچ پانل بهترین گزینه به شمار می‌رود. ساندویچ پانل های مصرفی در کانکس نگهبانی علاوه بر عایق بودن دارای مقاومت بالایی هستند و از نظر اقتصادی مقرون  به صرفه هستند و همچنین از مزایای بسیاری برخوردار هستند.

کارشناسان ما برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در وبسایت بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل  به بررسی کامل کانکس نگهبانی پرداخته اند؛ جهت دریافت لیست قیمت کانکس نگهبانی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 





:: برچسب‌ها: کانکس نگهبانی , قیمت کانکس نگهبانی , کانکس نگهبانی ساندویچ پانل , کیوسک حراستی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: